En aragonés: Vidas borrascosas (Heraldo escolar)

Spread the love

“Por qué as fake news nos foten a vida?” No ye una pregunta oziosa: ye un libro escrito por Marc Amorós que afruenta un fenomeno mui perigloso, aclapaus por milars d’informazions que no son neutras y que impactan con gran intensidat en a vida d’as personas.

As nuevas chenerazions viven en un entorno de consumo d’a informazión en o cual cal pensar mui rapido y en o cual a racionalidad y a capazidat de veyer diferens puntos de vista desaparexer. Amorós defiende que «nos definimos debán de os de demás en funzión d’o que compartimos y difundimos en rez sozials», asinas como que «a educazión puede contribuyir a recuperar una zierta pausa pa intentar informar-se millor».

Actuamos más movius por as emozions que por as ideas, dedicamos no más de diez segundos a dezidir si una informazión ye falsa u no y premiamos as informazions que polarizan y que cheneran frontinazo. Por ixo, si no atendemos a cuestión, “seremos educando y formando a chenerazions que en cuenta de concarar ideas concararán posturas».

Qué fer? Atender l’adquisizión de ferramientas personals utils pa identificar as fake news y defender-se d’ellas. Autors como Jacqueline Sánchez u Enrique Martínez nos ofrexen as suyas obras y iniziativas como “Eraser”, de FAD, contribuyen a l’alfabetizazión mediatica y informacional. En este partizipan zentros como os IES “J. M. Blecua”, “Andalán” y “Lucas Mallada” y toz confirman a suya validez pa aduyar a l’alumnado a maniar informazión a traviés d’o raziozinio.

D’ixo ya sabiemos a traviés de Michael Rossi, o protagonista de “Vidas borrascosas” cuan en plegar a Peyton Plaze espresó: “Tiengo dos normas. Primera, mostrar a verdat dica o limite (…) Y norma segunda: mostrar un minimo de feitos y un masimo d’ideas”. Pa sentenziar: “A escuela puede suplir a un pai y cuasi siempre con avantalla”. Sobre tot si a clau ye o pensamiento critico, verdadero muro contra iste caldo de cautibo pernizioso chenerau por os rez sozials.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *