Reimaginar chuntos o futuro (Heraldo Escolar)

A educazión ye una fayena colectiva. A l’amparo d’ixa convizión s’ha elaborau o que se dará en clamar l’informe Sahlework, baixo o titol ‘Reimaginar chuntos os nuestros futuros. Un nuevo contrato sozial ta la educazión’, sucesor de l’informe Delors.

L’exe central rodeya a nezesidat de preguntar-nos cómo nos relazionamos entre nusatros pero tamién cómo nos relazionamos con a planeta y con a tecnolochía. En palabras de Sobhi Tawil, coordinador d’o documento, vivimos una cochuntura marcada por “a degradazión medioambiental, l’incremento d’as inequidades, a regresión d’os dreitos umanos/umans y l’auche d’os populismos, l’azelerazión d’a dichitalizazión y a intelichenzia/lizenzia/lizenzía artifizial y a inzertidumbre d’o futuro d’o treballo”, por o que ye inevitable cuestionar-nos “qué ha de fer a educazión ta dar forma a lo futuro”.

Proximamén se van a zelebrar dos zimas educativas en París y Nueva York, totas dos acomodadas con o buen recullida de l’informe por parte d’os dozens de tot o mundo. Y en ixo s’apoya Tawil, qui ratifica una idea que os míos amigos y yo levamos muitos años defendendo: ye una error presentar a innovazión como un cambio radical y transmitir a los dozens o mandau que o que han estau fendo en os zagueros vente años no valeba para cosa. Y añado: a transformazión no parte de zero, sino d’a propia realidat y de l’analisi d’o que femos bien y d’o que ameneste una millora. Y tot ixo como un proyeuto común.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *