Un difícil papel (Heraldo Escolar) Foto: Jaime Perpinyá

Estoy farta de tanto papeleo, de tanta burocrazia”. Qué dozén no siñaría ista afirmazión? Dezir-la en voz alta ranca vítores y aplausos porque ye verdat: cumplimentar documentazión ye una pesada carga que asumimos con enueyo y que nos supone un esfuerzo, dezimos, que podríanos emplegar en causas más nobles.

Puede sonar ventajista si dezimos que no podemos azeutar que atros ambitos d’a vida no sigan convenienmén documentaus, como lo d’a salut, a lei u a vivienda, pero suavezemos o debate con a idea que tan absurdo ye sepultar-nos con toneladas de desichenzias documentals como quejarnos de cualsequier requerimiento, por mui razonable que pueda estar.

Creo en o compromiso, o treballo y o esfuerzo común, d’o mesmo modo que espreso o mío eszeptizismo debán d’a improvisazión, a desinformazión y a dexadez.

Documentar a nuestra practica educativa ye una forma de dixar constanzia d’os nuestros autos, una manera d’asegurar que somos fiables y responsables. Asinas evitamos a sospeita.

Tamién nos aduya a creyer en o que femos y contribuye a vivir en a zerteza. Aporta seguranza a la nuestra fayena y fortalexe as nuestras dezisions. Conviene, alavez, formar a los dozens en o maneyo d’a documentazión como parte importán d’a nuestra profesión, propiziando ferramientas utils y optimizando a chestión d’o tiempo. Creo firmemén que iste aspeuto ye manifestamén millorable y o suyo millor maneyo nos aduyaría a estar más efiziens. Y propiziar o nuestro bienestar.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *